In the name of GOD

In the name of GOD

لطفا از آدرسِ SJ69.IR استفاده کنید... ممنون...
In the name of GOD

In the name of GOD

لطفا از آدرسِ SJ69.IR استفاده کنید... ممنون...

عکس ها دروغ اند !!!

دست نوشته شماره 104

نوشته شده توسطِ اس جی



بی اهمیت به زندگی، بی اهمیت به عشق !!؟ بی اهمیت به رفت، یا حتی بی اهمیت به برگشت ... بی اهمیت به خنده های اونا، بی اهمیت به اتفاقاتِ اطراف ... بی اهمیت به ماشینِ سیصد میلیونی، بی اهمیت به طبیعتِ رنگارنگ، بی اهمیت به آدمای صد رنگش !!! بی اهمیت به خوردن، بی اهمیت به پول ... بی اهمیت به فرصت های از دست رفته، بی اهمیت به اونایی که فقط حساب می کنن !!! بی اهمیت به تو ... بی اهمیت به گذشته ... بی اهمیت به خونه های لوکسِ بالاشهر، بی اهمیت به استخرِ هشت میلیاردی !!! بی اهمیت به مرگ، بی اهمیت به زندگی ... بی اهمیت به سفیدی موهات ... بی اهمیت به پیری، بی اهمیت به جوونی !!! بی اهمیت به غذا، بی اهمیت به شکم !!!

وقتی دوستت واست حساب می کنه که توی 24 ساعتِ گذشته، 17 ساعتش رو خواب بودی تازه می فهمی که چقدر بی اهمیت شدی، به همه چی ... اون موقع ست که تازه می فهمی خیلی فرق داری، با اونایی که سگ دو می زنن واسه پولِ بیشتر و همیشه از زندگی و اجاره خونه اشون می نالند !!! فرقِ تو با اونا شبیه یه لاک پشتی هست که بالاخره به مقصد می رسه ولی اونا خرگوشی هستن که روی تردمیل با بالاترین سرعت بدو بدو می کنن !!! سگ دو ... جوری له له می زنن واسه پول و زندگی که حالِ تو رو بهم می زنن !!! آدم بالا میاره این همه حماقت، حماقتی که شاید یه روز خودت هم درگیرش بشی ... پس از خدا بخواه، انقدر بهت ایمان بده که درگیرِ خُزَعبلاتِ این دنیای لعنتی نشی ... این زندگیِ فانی حالتو بهم می زنه ... بدتر از اون اینه که تو بخوای ادامه بدی، یادت بره مرگ رو !!!

وقتی زندگیِ اونا رو می بینی که از بیرون چقدر زیبا به نظر می رسه، وقتی می بینی یه مادر رو، یه پدر !!! یه همسر ... عشق های عجیب و مثال زدنی، عکس های جور وا جور از ظرف های پر از غذاشون، از تفریح های جالبشون ... از خنده های توی عکسشون ... از قلب های زیر پُستاشون ... از دور می بینی و فکر می کنی بهترین زندگی واسه اوناست ... خوشحال میشی که رفیق های قدیمی چطور دارن از زندگی لذت می برند، می گذره !!! می گذره و تو سر در نمیاری از این همه دو رو بودن !!! تعجب می کنی مگه میشه یکی از صفر بودنِ خودش صد نشون بده !!؟ متعجبی ... مثه یه کاسه پُر از کیکِ شکلاتی می مونه که از دور اینجوری دیده میشه و وقتی بهش می رسی می بینی بوی تعفنش حالتو بهم می زنه ... کی مجبورمون می کنه انقدر به رفتارِ آدمای دیگه در موردِ زندگیِ شخصیمون اهمیت بدیم !!؟ کی مجبورت کرده از غذای سر سفره ات عکس بگیری و پستش کنی که آره من و غذای خوشمزه امون همین الان یهویی !!! که چی ؟؟؟ مسخره نیست ؟؟؟ وقتی به فکرِ طلاق از همسرت هستی چرا به دروغ میگی بهترین مردِ روی کره ی زمین هست که با تو ازدواج کرده ؟؟؟ مجبوری مگه از تفریحاتت با لبخند های مسخره ات عکس بندازی و بعد کاشف بعمل بیاد که قبل از همون عکس فُحش می دادین به هم و قهر بودین !!! حتی بعدش ... کی تو رو مجبور کرده بود توی سنی ازدواج کنی که بعدش اینجوری حسرتِ آدمای تو خیابون رو بخوری ؟؟!

همشون، همون کیکِ شکلاتی ای هستند که از دور فقط خوشمزه به نظر می رسند، نزدیک که می رسی نمی تونی حتی واسه چند ثانیه بهش نگاه کنی !!! آدما این روزا خیلی فرق کردند، نمیگم از لذت های زندگیت عکس نگیر، از خوشی هات، از تفریحات، من فقط می گم خودت باش ... وقتی بهت خوش می گذره، نشون بده، وقتی هم از چیزی ناراحتی، نشون بده ... به خودت که نمی تونی دروغ بگی !!! وقتی به خودت دروغ میگی واسه خودت یه قفس درست می کنی، وقتی کسی تو رو بندازه توی قفس شاید بتونی یه روز ازش فرار کنی ولی وقتی خودت واسه خودت قفس درست کنی باید اول از همه سرِ خودت رو از بدنت جدا کنی برای رهایی ... بلفرض که چهار نفر رو هم پیچوندی ... تهش که چی !!؟ با مزه مزه کردن، تلخی شیرین نمیشه !!! تلخ همیشه تلخ می مونه چون طبیعتش اینه ... پس عکس ها رو باور نکن، این روز ها عکس ها دروغ اند !!!